Bela krajina že vrsto let vabi v objem Kolpe in belih brez na različnih sejmih doma in v tujini. Zavod za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika je prejšnji teden na Dunaju organiziral promocijo Metlike, kot članice Združenja zgodovinskih mest Slovenije, destinacije Bela krajina in slovenskih zgodovinskih mest.
Sejem Ferienmesse Dunaj je namenjen počitnicam, potovanjem in je vodilni turistični sejem v Avstriji za splošno javnost. Letos se je na njem predstavljalo 850 razstavljavcev, iz 80 držav, na 1900 kvadratih.
Avstrijski trg je za Slovenijo ključnega pomena, saj predstavljala tretji največji izvorni trg, tako po številu turističnih prihodov kot prenočitev. Vsako leto se beleži izjemen obisk zaradi bližine in uspešne predstavitve. Poleg razvajanja v zdraviliščih Avstrijci radi raziskujejo mesta, spoznavajo kulturo in lokalno hrano. Radi se odločajo tudi za lažje aktivnosti v naravi in so dobri potrošniki.
Ekipa iz Bele krajine je poskrbela za animacijo obiskovalcev na prostoru Slovenske turistične organizacije. Tema animacije je bil svet čebelarstva in narava. Obiskovalci so lahko preko čutil spoznavali čebelarstvo in med, poskusili sveže pečene medenjake in slastno belokranjsko pogačo. Pri pripravi te evropsko zaščitene jedi so lahko tudi sodelovali. Na prostoru, kjer se je predstavljala Bela krajina, je potekala delavnica izdelave sveč iz čebeljega voska, obiskovalci so se lahko fotografirali s tablicami z napisi ob čudoviti fotografiji belokranjskih steljnikov in ob 3D animaciji medveda, ter sodelovali v nagradni igri za vikend paket v Beli krajini. Za animacijo sta poskrbela Medeni butik Bibi in Miha Veselič, ki je med vikendom slovenski prostor še posebej popestril z zvoki harmonike.
Informatorji iz Zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika, podjetja GTM d.o.o. in Kolpa resort iz Krasinca, pa so obiskovalce informirali in vabili v Belo krajino.