MLM, mariborska livarna, stečaj, delavci Svet24.si

Odpuščanja: Katera podjetja so se odločila za ...

Simon Popek, Miša Molk Svet24.si

Ljubitelji filmov spet prišli na svoj račun

Boris Kupec 2022 Necenzurirano

Po našem razkritju razveljavili 30-milijonski ...

dzani stojakovic novo mesto rom Reporter.si

V Novem mestu se hvalijo: To je Rom Đani, ki hodi...

matjaz kek mm Ekipa

Kek dobil vprašanje o Iličiću in Dragonsih, ...

gaslighting Njena.si

Gaslighting: Manipulator žrtev prepriča, da je ...

gios bicevskis 24 af Ekipa

Igralca Olimpijinega tekmeca ustrelil oče, znane ...

Novice Brežice

FOTO: Dnevi podjetniških priložnosti v Brežicah

Piše: ZPTM Brežice

Čas objave:
13.02.2019 09:48

Otvoritveno predavanje v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti je bilo namenjeno zelenim pristopom poslovanja. Tina Hedi Zakonjšek, akreditirana zunanja izvajalka Slovenske turistične organizacije za Zeleno shemo slovenskega turizma je že uvodoma povedala, da turizem, kot smo ga razvijali do včeraj, temelji večinoma na ljubezni do finančnega uspeha, ne glede na ceno, ki jo za to plačuje okolje.

51616981_411198959616672_3539151398065143808_n - Copy.jpg
Dnevi podjetniških priložnosti
Foto: ZPTM Brežice

K sreči, danes vedno več turističnih ponudnikov vodi zelena misel in se le ti obračajo k trajnostnem turizmu. Da bi sledili razvoju trajnostnega turizma, morajo turistični ponudniki upoštevati naslednja dejstva: 

• Imeti morajo vzpostavljen trajnostni management,
• maksimizirati doprinos turizma k ohranjanju okolja in kulture ter minimizirati negativne vplive,
• vključevati zaposlene ter lokalne ponudnike,
• biti družbeno odgovorni

51616981_411198959616672_3539151398065143808_n - Copy.jpg
Dnevi podjetniških priložnosti
Foto: ZPTM Brežice

Predstavniki Komunale Brežice, Krištof Žnideršič, Miha Pšeničnik ter Marko Ferenčak so predstavili stanje vode v Sloveniji, pozvali k varčni porabi in s konkretnimi primeri dali malo misliti. Ali ste vedeli, da iz WC kotlička, ki pušča, mesečno steče od 2600 do 13000 l vode? Pokazali so dobre prakse recikliranega materiala ter predstavili svoje projekte, v katere se lahko vključijo tako posamezniki, kot tudi turistični ponudniki.

51622263_513785265811385_5829645585732337664_n - Copy.jpg
Dnevi podjetniških priložnosti
Foto: ZPTM Brežice

Mlada lokalna podjetnika, Maja Šetinc in Matej Plešej iz podjetja Maia media sta udeležence popeljala v digitalni svet. Kaj sploh je digitalni marketing, kako se razlikuje od tradicionalnega, na kakšen način naj se ga lotimo? Glede na to, da ljudje vedno več časa preživimo na spletu, za računalnikom, in s pametnimi telefoni, smo “v živo” vedno manj dosegljivi. Digitalni marketing pa omogoča, da podjetje oziroma ponudnik doseže uporabnike, ki iščejo določen izdelek ali storitev in ga nagovori s pravimi podatki.

Zadnji govorec “zelenega” predavanja, Sašo Panić iz podjetja Etrend, je nadaljeval z digitalizacijo. Predstavil je statistiko ogleda spletne strani DiscoverBrezice.com, pojasnil v kateri smeri gre digitalizacija turistične ponudbe v občini Brežice, in udeležence seznanil, na kakšen način se lahko vključijo v oblikovanje skupnih turističnih paketov.

Za zaključek predavanja so se organizatorji, udeleženci ter predavatelji strinjali z definicijo norveške političarke, ki pravi: “Trajnostni razvoj zadovoljuje potrebe sedanjega človeškega rodu, ne da bi ogrozili možnosti prihodnjih rodov, da zadovoljijo svoje potrebe.”

Danes pripravljajo 2. predavanje v sklopu Dnevov podjetniških priložnosti, z naslovom Kako dvigniti kreativni (ustvarjali) IQ v podjetju. Predaval bo dr. Andrej Pompe, v Mestni hiši Brežice, med 17. in 19. uro.