Na Fakulteti za ekonomijo in informatiko Univerze v Novem mestu (UNI FEI), se je prejšnji petek končala mednarodna poletna šola Poslovne priložnosti v glokalnem okolju, namenjena študentom ekonomije, podjetništva in sorodnih ved, ki si želijo izboljšati svojo možnost zaposlitve s pridobitvijo kompetenc s področja prepoznavanja poslovnih priložnosti v lokalnem in globalnem oziroma glokalnem okolju.
V enotedenski intenzivni poletni šoli je 17 študentov iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Srbije oblikovalo poslovni načrt. Študenti so delali v štirih narodnostno mešanih skupinah. Prva skupina je oblikovala poslovni načrt za aplikacijo učenja težjih vsebin osnovnošolskih predmetov z avdiovizualno igro, druga za aplikacijo, ki omogoča izbiro varušk za otroke, upoštevaje lokacijo in ponujene aktivnosti varušk, tretja za glamping na temo antičnega Rima in četrta za šolo za nadarjene in razvoj talentov.
Ob koncu poletne šole je študentka UNI FEI Irma Čajić dejala, da so študenti trdo delali in pridobili nova znanja, a se tudi zabavali in družili med seboj. Poletna šola jim je dala znanje in samozavest za razvoj lastne podjetniške poti, pa tudi veliko novih prijateljskih vezi. K temu je Antonio Trnski iz Visoke šole za menedžment v turizmu in informatiki iz Virovitice na Hrvaškem pripomnil: »Najbolje bo, da naslednje leto vsi še enkrat pridemo v Novo mesto in ponovimo to super izkušnjo!«.
Dekanica UNI FEI dr. Malči Grivec je v zaključnem pozdravu poudarila, da »je prva poletna šola pokazala, kako pomemben sinergičen učinek ima sodelovanje med študenti in predavatelji različnih držav v prepoznavanju priložnosti lokalnega okolja s tržnim potencialom in konkurenčno prednostjo na globalni ravni, zato bo UNI FEI nadaljevala z mednarodno poletno šolo tudi naslednje leto«. Dodano vrednost tovrstnih aktivnosti tako za visokošolski prostor kot gospodarstvo vidi tudi ocenjevalec poslovnih idej iz gospodarstva g. Samo Šavs, svetovalec uprave podjetja S&T Slovenija, d. d., ki pravi: »Priporočam še več tovrstnega sodelovanja, kjer si lahko obojestransko izmenjujemo ideje in izkušnje. Povezava teorije s samo prakso se je pokazala kot odlično sodelovanje, ki ga bomo nadgrajevali tudi v prihodnje.«