V Energiji plus, kljub zahtevnim razmeram, ostajajo med vodilnimi, zanesljivimi, inovativnimi in konkurenčnimi podjetji na področju oskrbe z energijo in zagotavljajo sodobne energetske storitve na prehodu v nizkoogljično družbo.
Dobro se zavedajo situacije, v kateri se znajdejo kupci električne energije, ki jim dobavitelj odpove prodajno pogodbo. S tem razlogom vabijo vse, ki so se znašli v neprijetni situaciji, da se obrnejo na Energijo plus (info@energijaplus.si ali na 080 21 15 vsak delavnik med 7.30 in 17.00 uro), kjer jim bodo z veseljem svetovali.
V Energiji plus poleg zanesljive oskrbe z energijo in ponudbe sodobnih energetskih rešitev dodatno skrbijo za zadovoljstvo kupcev preko lojalnostnega programa Moj PLUS. S koriščenjem točk si lahko zagotovijo cenejšo oskrbo z energijo, prav tako pa so deležni dodatnih ugodnosti, ki jih pri Energiji plus pripravljajo s svojimi poslovnimi partnerji. Več informacij o programu najdete na www.energijaplus.si/mojplus.
Energija plus je zanesljiv partner, ki že 10 let zagotavlja neprekinjeno oskrbo kupcev z različnimi energenti (elektrika, zemeljski plin, toplota).