V preteklem tednu se je destinacija Dolenjska s ponosom predstavila na največjem slovenskem turističnem sejmu Alpe Adria, ki je od 31. januarja do 3. februarja 2024 potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. V organizaciji Razvojnega centra Novo mesto je skupni razstavni prostor obiskovalcem omogočil, da so se poglobili v bogato ponudbo vseh 12 dolenjskih občin. Informatorji so z veseljem delili promocijski material in nudili dragocene informacije obiskovalcem, ki so si želeli bolje spoznati Dolenjsko. Še posebej pa so izstopale tri vodilne destinacije: Novo mesto, Šmarješke Toplice in Dolenjske Toplice, ki so se dodatno predstavile na posebnih pultih. Med vrhunskimi doživetji na sejmu so obiskovalci lahko uživali v animaciji in okušanju različnih dobrot, ki so jih pripravili lokalni ponudniki. Botra Jožefina iz društva Trškogorsko srce, Konzorcij Turizem v zidanicah (zidanice Škatlar in zidanica Krivic), Društvo vinogradnikov Šmarjeta, Turistično društvo Otočec ter Berryshka in Dobrote Dolenjske so poskrbeli za nepozabno gastronomsko izkušnjo. Poleg tega so obiskovalci lahko sodelovali v nagradni igri za brezplačni nočitvi v čudoviti zidanici Na hribu. Med najbolj iskanimi informacijami na sejmu so bile kolesarske poti, doživetja v naravi ter dogodki in prireditve, ki so pogosto ključni motiv za obisk kraja. Destinacija Dolenjska se lahko pohvali z izjemno raznoliko ponudbo, ki zadovolji prav vsakega obiskovalca, ne glede na zanimanja. Sejem Alpe Adria pa ni zgolj priložnost za spoznavanje turistične ponudbe, temveč tudi odlična platforma za poslovna srečanja, izobraževanja in krepitev vezi med turističnimi ponudniki ter destinacijami. S tem se vzpostavlja trdna mreža, ki omogoča rast in razvoj turističnega sektorja na Dolenjskem. V sklepu sejem Alpe Adria predstavlja odlično priložnost za nadaljnje sodelovanje ter promocijo destinacije Dolenjska kot nepozabne turistične destinacije. Obiskovalci so z navdušenjem sprejeli pestro ponudbo, kar kaže na uspeh predstavitve destinacije na največjem slovenskem turističnem sejmu.
Informatorji so z veseljem delili promocijski material in nudili dragocene informacije obiskovalcem, ki so si želeli bolje spoznati Dolenjsko. Še posebej pa so izstopale tri vodilne destinacije: Novo mesto, Šmarješke Toplice in Dolenjske Toplice, ki so se dodatno predstavile na posebnih pultih.
Med vrhunskimi doživetji na sejmu so obiskovalci lahko uživali v animaciji in okušanju različnih dobrot, ki so jih pripravili lokalni ponudniki. Botra Jožefina iz društva Trškogorsko srce, Konzorcij Turizem v zidanicah (zidanice Škatlar in zidanica Krivic), Društvo vinogradnikov Šmarjeta, Turistično društvo Otočec ter Berryshka in Dobrote Dolenjske so poskrbeli za nepozabno gastronomsko izkušnjo.
Sejem je obiskovalcem ponudil tudi možnost sodelovanja v nagradni igri za nočitev v zidanici Na hribu, kolesarske poti, doživetja v naravi ter informacije o dogodkih in prireditvah na Dolenjskem. Sejem Alpe Adria ni bil le priložnost za raziskovanje turistične ponudbe, ampak tudi za poslovna srečanja, izobraževanja in krepitev vezi med turističnimi akterji, kar prispeva k rasti in razvoju turizma na Dolenjskem.
Sklepno, sejem Alpe Adria je bil odlična platforma za promocijo Dolenjske kot privlačne turistične destinacije, kar so obiskovalci z navdušenjem sprejeli, potrjujoč uspeh predstavitve na dogodku.