M1989 Koksan Svet24.si

Kim Džong Un Putinu pošilja svoje največje topove

napa vrhnika Svet24.si

Na Vrhniki zagorela kuhinjska napa, ena oseba ...

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

matjaz kek mm Ekipa

Kek dobil vprašanje o Iličiću in Dragonsih, ...

Chris Martin ima nenavaden ritual Revija Stop

Nenavaden ritual pevca Coldplayjev

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice Ljubljana

Dobrodelna akcija Uresniči željo

Piše: STA

Čas objave:
28.11.2021 07:16

Društvo Uresniči željo že drugo leto zapored začenja dobrodelno akcijo Uresniči željo, s katero želijo obdariti posameznike iz najbolj ranljivih skupin prebivalstva, letos tudi starejše. Pobuda dobrodelnosti spodbuja trajnosten način kupovanja in s trajnostnimi načini zavijanja vseh daril širi navdušenje za praznovanje v bolj trajnostnem duhu.

Akcijo so v Sloveniji prvič izvedli lani in uresničili 481 osebnih želja ljudi v stiski. Društvo se je odločilo obdarovati uporabnike in uporabnice socialnovarstvenih programov, ki so hkrati tudi materialno ogroženi. "Ravno njim pogosto zmanjka denarja za najosnovnejše stvari oziroma si kaj več kot to ne morejo privoščiti," je društvo navedlo v sporočilu za javnost.

Namen dobrodelne akcije je torej osrečiti posameznike iz ranljivih skupin prebivalstva, kot so uporabnice varnih hiš, družine v materinskih domovih, brezdomke in brezdomce, osebe s težavami v duševnem zdravju ter žrtve nasilja. Letos pa jim dodajajo še starejše ljudi, ki sami nimajo zadostnih sredstev za pokrivanje svojega bivanja v domu ali nimajo svojcev.


S pomočjo spletnega seznama želja, ki se nahaja na Uresnicizeljo.si, tako lahko vsakdo obdaruje pomoči potrebne. Ker gre za raznolike skupine prebivalcev in zelo različne želje, ki so skladne z življenjskimi okoliščinami obdarovancev, so na spletnem seznamu želja za transparentnost poskrbeli tako, da je vsaka konkretna želja povezana z eno od 60 partnerskih organizacij. Vsak od njih ima za izpolnjevanje želja določeno odgovorno osebo, s katero lahko obdarovalci stopijo v neposreden stik, so pojasnili.

"Čeprav je identiteta posameznih obdarovancev skrita, pa njihovo stisko, neuslišano željo ali potrebo lahko razumemo preko zgodb o želji. Ravno te so jedro dobrodelne akcije in poudarjajo sporočilo društva, ki spodbuja solidarnost v obliki obdarovanja od ljudi do ljudi," so izpostavili. Letos obenem ekipa prostovoljcev ozavešča o pomenu trajnostne potrošnje, zavzeli pa so se tudi, da bodo vsa darila trajnostno zavita. Ob tem dodajajo, da v kolikor je za obdarovalce to prevelik izziv, lahko pošljejo ali dostavijo nezavito darilo, za katerega bodo potem poskrbele sodelujoče organizacije.

Še bolj učinkovit način spodbujanja trajnostne potrošnje pa je, kot so navedli, zmanjševanje števila nakupov, zato ekipa Uresniči željo predlaga, da letos namesto skrivnega Božička s prijatelji ali sodelavci posamezniki obdarijo ljudi v stiski. "Tako bodo opravili kakšen nakup manj in hkrati nekomu zelo polepšali praznike," so poudarili.