V francoski tovarni avtomobilov smart so po poročanju časnika Dnevnik zaposleni glasovali za podaljšanje delovnega časa in se z odpovedjo svojim pravicam ubranili pred tem, da bi jim novomeški Revoz prevzel proizvodnjo tega avtomobila.
Kot še poroča časnik, v novomeškem Revozu o izsiljevanju francoskih delavcev ne vedo nič. V družbi so za Dnevnik pojasnili, da so strateške odločitve pristojnost matičnih podjetij, o posameznih hipotezah pa niso seznanjeni in nanje nimajo vpliva.Dnevnik je sicer včeraj razkril, da je minuli konec tedna 800 zaposlenih v Daimlerjevi francoski tovarni v Hambachu izglasovalo podaljšanje delovnika s 35 na 39 ur na teden in si s tem zagotovilo nadaljevanje proizvodnje dvosedežnega smarta. Gre za Daimlerjeva prizadevanja za povečanje konkurenčnosti in produktivnosti njegovih tovarn.
Delavci so, kot piše Dnevnik, privolili v 12-odstotno podaljšanje delovnega tedna, plače pa se jim bodo povišale le za šest odstotkov. V nasprotnem primeru bi namreč po navedbah vodstva proizvodnjo omenjenega modela smarta iz njihove tovarne preselili v Novo mesto, kjer so, kot so jim dali vedeti, stroški dela nižji, je še poročal Dnevnik.