prevalje, policija Svet24.si

(Video) Korošce razburil posnetek policijskega ...

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

1664390906-26112006-ff2da393ff299105f72110c6bc3933f6 Necenzurirano

Bivši prvi operativec SDS o razhodu z Janšo, ...

Predsednik vlade Dr Reporter.si

Tina Gaber se mi smili, pa Golob tudi. A ne dela ...

viole olimpija maribor Ekipa

Denarna kazen in brez navijačev: To so posledice ...

blanka2 Njena.si

Blanka z domačim hujšanjem prekašala vse?

avstrija slovenija Ekipa

Po tekmi Avstrija - Slovenija zavrelo, predsednik ...

Novice Črnomelj

Černač na obisku v Beli krajini

Piše: Radio Krka

Čas objave:
24.10.2012 10:09

Včeraj sta se županji in župan Bele krajine, Mojca Čemas Stjepanovič, Polona Kambič in Darko Zevnik v prostorih Občine Semič srečali z ministrom za infrastrukturo in prostor, Zvonetom Černačem.

Tema srečanja je bilo predstavitev aktivnosti okoli umeščanja v prostor in izvedbe 3. razvojna osi – južnega dela.

Minister Černač jih je seznanil, da je predlog Uredbe o državnem prostorskem načrtu za državno cesto od priključka na avtocesti A2 pri Novem mestu do priključka Maline v vladni proceduri, njena potrditev na Vladi RS pa se pričakuje letos v novembru oz. najkasneje do konca tega leta.

Prav tako se pospešeno dela na umeščanju drugega dela trase južnega dela 3. razvojne osi v prostor, in sicer od priključka Maline v smeri proti Metliki do mednarodnega mejnega prehoda Metlika ter v smeri proti Vinici do priključka Črnomelj jug. Javna razgrnitev predloga državnega prostorskega načrta za ta del trase je načrtovana za julij 2013.

Možnost dejanske izvedbe oz. zagotovitve sredstev za izvedbo minister vidi v pridobitvi upravljavca avtocestnega omrežja, kateremu naj bi bila podeljena koncesija preko razpisa za upravljanje avtocestnega omrežja. Poudaril je, da je cilj južnega dela 3. razvojne osi pripeljati cesto v Belo krajino, četudi v začetku le dvo-pasovnico. Glede na to je ena izmed prvih aktivnosti gotovo gradnja tunela z namenom vgradnje izkopanega materiala na traso.


Vsi prisotni so bili mnenja, da ima pri odločitvi za izgradnjo nedvomno veliko težo močna Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine ter dosežen konsenz vseh občin, ki jih trasa tangira.