V brežiški občini, kjer so glede turističnih prenočitev na državni ravni na četrtem mestu, je še veliko priložnosti za razvoj turizma, so menili razpravljavci okrogle mize, ki so jo v okviru dneva turizma danes pripravili na tamkajšnji fakulteti za turizem. Številni območni ponudniki in tamkajšnje Terme Čatež pa bi se morali še bolje povezati.
Predavatelj brežiške fakultete za turizem Marko Koščak je menil, da ima območje ob bogati naravni in kulturni dediščini več znanih in prepoznavnih turističnih izdelkov. Razvita sta vinogradništvo in vinarstvo, tako da bi morali okrepljeno poudariti domače vino - cviček in modro frankinjo - in več staviti na zadnja leta še razvijajoči se zidaniški turizem. Hkrati bi morali okrepiti tudi oglaševanje in turistični menedžment.Podobno bi veljalo za vse Posavje, ki svoje turistične danosti še premalo izkorišča in ima predvsem na podeželju premalo nastanitvenih zmogljivosti, hkrati pa se bi tamkajšnji turistični ponudniki morali tesneje povezati in nastopiti enotno. Med večjimi izzivi brežiškega turizma je tudi pristop, kako bi veliko število gostov Term Čatež pritegnili še na druge občinske turistične točke, je še dejal Koščak.
Direktor prodaje v Termah Čatež Jure Pezdirc je opozoril, da imajo v tej družbi jasen cilj svojega razvoja. Ker je samo termalno vodo in hotelske sobe težje prodajati, pa se vse bolj usmerjajo v predstavitev hkratne območne turistične ponudbe.
Pri tem je povezovanje z občino, omenjeno fakulteto in drugimi območnimi turističnim ponudniki nujno, je ocenil. Druge turistične ponudnike in domačo občino je hkrati pozval k okrepljenemu ter učinkovitejšemu nastopu na turističnem trgu in promoviranju domačega turizma.
Brežiški župan Ivan Molan je poudaril izjemne danosti in razvoj občinskega turizma - ponuja namreč možnosti za razvoj vodnega in obvodnega športa, leži v dveh vinorodnih okoliših, ima izjemno kulturno dediščino in dokaj neokrnjeno naravno okolje, v Brežicah pa se zadnja leta stalno nekaj dogaja - in tudi dodal, da je treba vse navedeno nadgraditi in povezati.
Ključnega pomena pa je, da začnejo tej usmeritvi slediti tudi domači podjetniki in zasebniki, saj bodo lahko le tako dvignili raven brežiškega turizma in dosegli svoj cilj oz. obisk milijona turistov na leto, je še dejal župan.
Predstavnik družbe Hidroelektrarne na spodnji Savi, nekdanji brežiški župan in nekdanji poslanec SDS Andrej Vizjak, ki je podčrtal pomen izgradnje hidroelektrarn Brežice ter Mokrice, je opozoril, da bosta občini ponudili nove turistično razvojne možnosti. Poleg športno-rekreacijskih površin pa bodo s svojimi splavnicami omogočile možnost prevoza na vodi in plovbo ter nove povezovalne poti med Termami Čatež in Brežicami.
Tudi poslanec SMC in brežiški občinski svetnik Igor Zorčič se je zavzel za boljšo povezanost brežiškega turizma, direktorica brežiškega Posavskega muzeja Alenka Černelič Krošelj pa je poudarila, da njihova sicer pestra muzejska dejavnost in brežiška kulturna dediščina, kot eden temeljev območnega turizma, potrebujeta več sodelovanja in pomoči pri oglaševanju in predstavitvi. Vse drugo lahko pretežno opravijo sami, je še dejala.