fdd5baebf13e22ec409329d92f73c529 Svet24.si

Velikončna vremenska napoved: na zahodu padavine,...

policija, prometna nesreča Svet24.si

V središču Ljubljane silovito trčil v avtobus ...

robert sumi Robert Balen Necenzurirano

Tudi KPK ima hišnega dobavitelja: podjetju, ki ...

tanja fajon benin Reporter.si

Ljubiteljica afriške eksotike Tanja Fajon je šla...

bostjan cesar Ekipa

Cesar bivši trener Maribora? V Ljudskem vrtu ...

IMG_0362 Njena.si

Žana Vidmar je z nami delila dragocene družinske...

Bolečine v kolenu Svet24.si

Pogosta bolečina, ki je ne smete ignorirati

Novice Trebnje

AVDIO: O motivaciji za različne generacije

Piše: Radio Krka/CIK Trebnje

Čas objave:
11.12.2018 09:34

Predpogoj za korektno komunikacijo in doseganje dobrih rezultatov v podjetju je spoštovanje in upoštevanje dejstev.

Pogovor z mlajšo generacijo je zahtevnejši, saj se ta pogosto ne strinja, sprašuje, medtem ko starejša generacija ne dvomi, ampak le posluša. Ko se generacije srečajo v delovnem okolju, jih je treba obravnavati individualno, posameznik pa mora na vrh temeljnih vrednot postaviti sebe:

»Jaz opažam, da je zadnje čase v podjetjih vse več individualizirane motivacije. Ljudje ugotavljajo, da imajo sestanki pogosto kontra učinek – eni so užaljeni, drugi navdušeni, eni motivirani, drugi demotivirani. Dokler se skupina ne strukturira tako, da sprejmejo eni druge in razmišljajo kot skupina, je treba motivacijo individualizirati. Energetsko se je bolj zahtevno pogovarjati z mlajšo generacijo. Mene veseli, ko ljudje vprašajo, ko se z mano ne strinjajo, pri moji generaciji, bolj tradicionalni, pa je to nesramno, nespoštljivo,« poudarja zdravnik, psihiater in soustanovitelj podjetja O. K. Consulting dr. Željko Ćurić.

Ravno spoštovanje lahko pomaga premostiti prepad med generacijami, pri čemer je treba posodobiti nekatere institucije, ki se prepočasi prilagajajo hitrim spremembam današnjega časa. Spremembam težje sledijo tudi starejši zaposleni, ki pa lahko svoje znanje, veščine in kompetence nadgradijo ali si pridobijo nove z udeležbo na brezplačnih programih za starejše zaposlene, ki jih organizira Center za izobraževanje in kulturo Trebnje. CIK Trebnje je bil s še tremi partnerji namreč uspešen na razpisu Temeljne in poklicne kompetence 2018-2022, ki je nasledil razpis iz prejšnjega obdobja 2016-2019. Ne samo izboljšanje računalniške in digitalne pismenosti, ampak tudi nova znanja za poklicni in osebni razvoj so namenjena vsem odraslim, ki so manj usposobljeni ali nižje izobraženi, s poudarkom na starejših od 45 let, razen osebam, ki imajo status upokojenca, dijaka ali študenta. Prijave zbirajo neposredno na CIK Trebnje, prek telefona 07 348 21 04 ali e-pošte sabina.tori-selan@ciktrebnje.si. Aktivnost prebivalcev pri malo poznejših letih namreč pomeni tudi ohranjanje umske dejavnosti in telesnega zdravja posameznika, hkrati pa pomaga pri prenosu znanja in izkušenj s starejših na mlajše. Kombinacija izkušenj in pripadnosti starejših z inovativnostjo in novo energijo mladih lahko podjetje pripelje do še boljših poslovnih rezultatov.

Željko Ćurić o motivaciji različnih generacij

O motivaciji za različne generacije