Izvajalec del na Kandijskem mostu je danes začel z asfaltiranjem, zato bo most predvidoma tri dni med 8.30 in 12.30 uro zaprt tudi za pešce in kolesarje. Asfalt ima pri vgradnji izjemno visoko temperaturo (okrog 150 °C), zato izvajalec prosi, da obiskovalci upoštevajo zaporo in v omenjenem obdobju ne poskušajo prečkati gradbišča, saj lahko v nasprotnem primeru pride do hude nesreče.
Pred in po asfaltiranju bo prehod za pešce v naslednjih dneh omogočen samo po pločniku.
Prenova mostu sicer traja nekoliko dlje, ker se je ob odprtju voziščne konstrukcije izkazalo, da je potrebno zamenjati tudi hidroizolacijo in obe diletaciji, kar prvotno ni bilo mogoče predvideti. Most bo po prenovi urejen kot podaljšek prenovljenega Glavnega trga, na prenovljeni površini pa bodo imeli pešci in kolesarji prednost pred avtomobili.
Po podatkih Mestne občine Novo mesto bo prenova Kandijskega mosta skupaj z davkom stala nekaj manj kot 460.000 evrov, polovico naložbe pa namerava občina pokriti z evropskim denarjem, namenjenim za projekte trajnostne mobilnosti.
Ta najstarejši novomeški most bodo po prenovi uredili kot podaljšek prenovljenega Glavnega trga, zaradi enosmernega prometa pa bo njegov večji del namenjen pešcem in kolesarjem.
Kandijski most, sicer eden od treh cestno-prevoznih novomeških mestnih mostov, je železni cestni most, ki Krko preči na izteku Glavnega trga oz. pri mestnih tako imenovanih Karlovških vratih.
Novomeščani so ga približno streljaj od kraja nekdanjega lesenega srednjeveškega mosta zgradili leta 1898. Dolg je 75 metrov, s svojo železno zakovičeno konstrukcijo pa sodi med redke in najstarejše tovrstne konstrukcije v Sloveniji. Leta 1992 so ga razglasili za kulturni spomenik lokalnega pomena.