V Adrii Mobil so se v zadnjem obdobju srečevali s težavami, povezanimi s covidom-19, vendar so to s hitrim odzivom uspeli zagotoviti zdravo in varno delovno okolje.
V preteklih dveh letih se je celotno svetovno gospodarstvo srečevalo z omejitvami v dobaviteljskih verigah, kar je bila posledica epidemije covida-19 ter težav, povezanih s ponovnim zagonom posameznih dejavnosti. Posledično je bila tudi karavaninška branža soočena s težavami pri zagotavljanju takšne zmogljivosti oskrbe, ki bi zmogla slediti naraščajočemu obsegu povpraševanja.
S temi izzivi smo se ves ta čas srečevali tudi v Adrii Mobil - s hitrim odzivom na spremembe v okolju ter sodelovanjem vseh zaposlenih smo uspeli skozi to obdobje zagotavljati zdravo in varno delovno okolje, na tem temelju pa smo v zelo zahtevnih razmerah uspešno izpeljali celoten razvojni cikel ter tržno predstavitev novosti na vseh naših prodajnih trgih. Evropska panoga karavaninga je po začetni negotovosti v tem obdobju doživela nov zagon, Adria Mobil pa je tudi tokrat z vlaganji v produktni razvoj, razvejano distribucijsko mrežo ter z dobršno mero organizacijske fleksibilnosti izboljšala svoj konkurenčni položaj na trgu.
V tem trenutku obseg povpraševanja po izdelkih blagovne znamke Adria še vedno presega kapacitete proizvodnega procesa, v spomladanskem obdobju pa pričakujemo tudi postopno stabilizacijo razmer pri oskrbi z baznimi vozili. Zato v družbi poleg vlaganj v tehnološke izboljšave ter nove proizvodne kapacitete načrtujemo tudi nove zaposlitve in sicer bomo v družbi Adria Mobil v prvi polovici letošnjega leta zaposlili dodatnih 160 sodelavcev.
Z novimi zaposlitvami bomo tako hitreje realizirali povečan obseg naročil, posledično hitreje dobavljali izdelke našim končnim uporabnikom ter na ta način realizirali potencial, ki ga na trgu počitniških vozil izkazuje blagovna znamka Adria.