Na sejmu karavaninga v nemškem Stuttgartu, ki poteka ta teden od 11. do 19. januarja, je slovenska blagovna znamka Adria Mobil ponovno dokazala svojo vodilno vlogo na področju inovativnosti v panogi. Sejem, ki velja za enega največjih v panogi, vsako leto podeli nagrade za najboljše produkte v različnih kategorijah, temelječ na mnenjih žirije in bralcev panožnih revij.
Adria je letos, s skoraj 22 tisoč glasovi bralcev revij Caravaning in Promobil, v 11 kategorijah zasedla najvišje zmagovalne stopničke. Posebej so izstopali njeni produkti v kategoriji uvoženih izdelkov, kjer so nemški uporabniki z naskokom dodelili najvišje ocene. To ne le potrjuje ugled Adrie na zahtevnem nemškem trgu, temveč tudi na celotnem evropskem trgu karavaninga.
Med izdelki, ki so zmagali, so bili Adria Adora, Altea, ikonična prikolica Action, ki navdušuje od leta 2005, in novost Adria Aviva Lite. Aviva Lite je prejela tudi prestižno nagrado EIA (European Innovation Award) v segmentu Trajnost in okolje, zaradi svoje lahke zasnove in uporabe recikliranih materialov, kar omogoča vleko z manjšimi vozili in zmanjšuje okoljski odtis.
Tudi na segmentu avtodomov je Adria prejela več nagrad. Bralci Promobila so na prva mesta postavili integrirani avtodom Adria Supersonic, mansardni avtodom Coral XL in seriji Coral/Matrix. V kategoriji vanov sta prvo mesto zasedla Adria Twin All-In in Adria Twin Max.
Uspeh Adrie Mobil na tem sejmu utrjuje njeno vodilno pozicijo v industriji in potrjuje, da so njeni produkti cenjeni zaradi kakovosti, inovativnosti in funkcionalnosti.