polica, artikli, trgovina Svet24.si

Evropsko računsko sodišče: Oznake z ...

janez janša Svet24.si

V sodniškem društvu ostro nad Janšo: Terjajo ...

13787X5689 Necenzurirano

Kako so bivši minister Stepišnik & co. iz ...

1731758006-172a8138-1731757847399 Reporter.si

Načrt politične likvidacije: bo Eva Irgl zabila ...

pogacar Ekipa

Pogačarjev UAE je zdaj popoln, Slovencu bo ...

neda-ukraden Revija Stop

Neda Ukraden: »Starejša kot sem, bolj sem nora!«

andrej stare Ekipa

Kolikokrat je komentiral pijan? Vprašali legendo ...

Novice Novo mesto

Adria Mobil se s počitnicami prilagaja sezonski dinamiki

Piše: Radio Krka

Čas objave:
18.02.2013 15:29

V novomeški Adrii Mobil naj bi del zaposlenih delavcev odšlo na kolektivni dopust v času šolskih počitnic. S tem se prilagajajo napovedi prodaje v prihajajočem obdobju.

Iz podjetja smo dopili naslednje pojasnilo.

V januarju je evropska panožna zveza ECF (European Caravan Federation, www.e-c-f.com) v sporočilu za javnost objavila prve preliminarne podatke o gibanju evropskega trga v letu 2012. Po prvih analizah zbranih podatkov ugotavljajo, da je prodaja novih počitniških vozil v večini evropski držav stagnirala ali pa je bila nižja kot v preteklem letu, svetle točke s pozitivnim trendom prodaje so bile le Nemčija, Avstrija in Švica.

Po prvih ocenah je bilo v letu 2012 v Evropi prodanih skupno 145.650 enot (počitniških prikolic, avtodomov in vanov) kar je za 6,3 odstotne točke manj kot v preteklem letu; izrazitejši upad prodaje so zabeležili na segmentu prikolic (-9,5 o.t.) medtem ko je segment avtodomov upadel za 3 odstotne točke.


ECF kot ključen razlog za upad evropskega trga navaja dolžniško krizo, ki pesti številne evropske države, varčevalna politika kot odziv na krizo, pa je dinamiko gospodarske aktivnosti prestavila na še nižjo raven. Tržno dinamiko izdatno omejujejo tudi likvidnostna tveganja v trgovski mreži, ki ob relativno visokih stopnjah zalog v panogi neposredno vplivajo na obseg naročil proizvajalcem. S ciljem obvladovanja tveganj in prilagajanja trenutnim tržnim razmeram, je vodstvo družbe Adria Mobil, d. o. o., Novo mesto, sprejelo odločitev, da v času od 18. do 22. februarjem 2013, ko imamo v dolenjski regiji šolske počitnice, to izkoristijo za delno prilagoditev sezonski dinamiki oziroma napovedi prodaje v prihajajočem obdobju. Glede na navedeno, delo v družbi v tem času ne bo potekalo.

Kljub temu da je zaključni račun za leto 2012 še v pripravi,izpostavljajo, da je v preteklem letu Adria Mobil poslovala uspešno – prodali so skupno 8.501 produkt ter s tem dosegli skupne prihodke iz prodaje na nivoju dobrih 214 milijonov Evrov. S tem rezultatom je blagovna znamka Adria na evropskem trgu uspešno ohranila oziroma na nekaterih trgih povečala svoj tržni delež. V letu 2013 pričakujejo nadaljnji upad evropskega trga počitniških vozil, ki naj bi - glede na različne scenarije – upadel za 5 do 8 odstotnih točk. V Adrii Mobil za letošnje leto načrtujejo prodajo na nivoju dobrih 8.000 počitniških prikolic, avtodomov in vanov; ker v zahtevnem in konkurenčnem poslovnem okolju lahkih zmag ni, bo za uresničitev cilja ključen konkurenčne tržni nastop, katerega gradijo predvsem na dosledni realizaciji strategij produktnega razvoja, nadaljnji krepitvi sodelovanja z distribucijskimi partnerji, fleksibilnem konceptom notranje organizacije ter finančni stabilnosti družbe ob poudarku na obvladovanju poslovnih tveganj.