M1989 Koksan Svet24.si

Kim Džong Un Putinu pošilja svoje največje topove

revoz Svet24.si

Vlada s 40-milijonsko injekcijo Revozu za ...

jaroslav haščak Necenzurirano

Bobinac, Smrekar in Mijatović prodajajo Športno ...

upravna enota tobacna sr Reporter.si

Tobačna je zlata jama za tega bogatega Slovenca: ...

doncic Ekipa

Dončić je tako odgovoril vsem kritikom, ki ga ...

Avstralski načrt predstavlja eno najstrožjih Revija Stop

Družabna omrežja samo za starejše od 16 let!

pogacar Ekipa

Ko sem videl, kako se Pogačar obnaša ... Bil mu ...

Novice

Adria Mobil s premierno predstavitvijo novosti na sejmu Caravan Salon Düsseldorf

Piše: R.K.

Čas objave:
30.08.2022 13:13

Podjetje Adria Mobil, ki ima v lasti blagovni znamki Adria in Sun Living, posluje kot avtonomna družba znotraj skupine Trigano, kar pomeni, da neodvisno upravlja s svojima blagovnima znamkama, izdelki in distribucijo, hkrati pa v svojih slovenskih proizvodnih obratih, ki uporabljajo najsodobnejšo tehnologijo, izkorišča sinergije celotne skupine.

Družba Adria Mobil še naprej krepi svoj položaj med proizvajalci na evropskem trgu počitniških vozil, saj je za njo še eno rekordno leto 2020/21 ter dobri prodajni rezultati tudi v začetku leta 2022 kljub precejšnjim motnjam v dobavni verigi, ki vplivajo na vse proizvajalce vozil za prosti čas. Adria Mobil tudi v letošnjem letu na enem osrednjih panožnih sejemov, na Caravan Salonu Düsseldorf, na 3.355 m2 razstavnih površin predstavlja aktualno paleto vozil za prosti čas pod blagovnima znamkama Adria in Sun Living (23 avtodomov in vanov ter 11 počitniških prikolic blagovne znamke Adria ter 7 avtodomov in vanov Sun Living).

Sonja Gole, generalna direktorica Adrie Mobil, je takole komentirala preteklo poslovno leto:
»Ponosni smo na naš poslovni uspeh in rezultate v letu 2020/21, ki smo jih dosegli kljub izredno konkurenčnemu trgu. Zaradi pandemije se je povečalo zanimanje za naše proizvode, za aktiven življenjski slog oziroma mobilna doživetja v prostem času. To in pa rast tržnih deležev naših blagovnih znamk smo uspeli izkoristiti s trdim delom in vztrajno osredotočenostjo na blagovni znamki Adria in Sun Living, naše proizvode, našo distribucijo ter naše stranke. Motnje v dobavni verigi vplivajo na vse znamke vozil za prosti čas. Kljub temu, da se soočamo z nenehnimi izzivi, pa poskušamo s polno prilagodljivostjo na najboljši možni način povečati našo zanesljivost dobave in izpolnjevanje našega močno povečanega števila končnih naročil.«

Ključni poudarki uspešnosti v poslovnem letu 2020/21:

  • 617 milijonov evrov prometa, 14 % sestavljena letna stopnja rasti (CAGR) v letih 2015-21.
  • 19.807 enot (avtodomi, počitniške prikolice, vani za kampiranje in mobilne hišice pod blagovnima znamkama Adria in Sun Living).
  • V celotni skupini dela 2.121 zaposlenih (+321 v letu 2020/21).
  • 7,0 % tržni delež Adria & Sun Living v EU.
  • Distribucija v 30 državah z več kot 500 prodajnimi mesti.
  • Nove naložbe v proizvodne zmogljivosti in učinkovitost.

Naložba v višini 6 milijonov evrov za zagon štirih novih proizvodnih linij v marcu in aprilu 2022. Adria Mobil je na Biču odprla največjo tovarno vanov na eni sami lokaciji v EU.

Nove naložbe v proizvodne zmogljivosti in učinkovitost, ki presegajo 6 milijonov evrov, postavljajo podjetje v dober položaj za prihodnje obdobje.

Marca 2022 je na Biču, le 20 km od sedeža podjetja Adria Mobil in glavne proizvodne lokacije v Novem mestu, zaživel nov proizvodni obrat za vane. Na novi proizvodni lokaciji na Biču že izdelujejo modele Adria Twin in Twin Sports, pod blagovno znamko Sun Living pa vane za kampiranje serije V in večnamenske vane za kampiranje Active.

Lokacija na Biču je omogočila reorganizacijo glavnega proizvodnega obrata, ki je največji obrat za proizvodnjo vozil za prosti čas pod eno streho v Evropi (razprostira se na 43.000 kvadratnih metrih) in ki se ravna po načelih vrhunske proizvodne prakse in kvalitete. Na proizvodni lokaciji v Novem mestu je tako Adria Mobil zagnala dve novi namenski proizvodni liniji – eno za integrirane avtodome (Supersonic, Sonic) in eno za počitniške prikolice premijskega razreda (Astella, Alpina).

Vse nedavne naložbe v razširitev in povečano avtomatizacijo proizvodnje karoserijskih elementov, selitev elektro linije (za sestavljanje napeljave in električnih sistemov) v sosednjo zgradbo ter nedavno odprto skladišče nadomestnih delov še povečujejo zmogljivost in učinkovitost centralnega proizvodnega obrata.
Na prodajo v prihodnjem letu bo bolj vplivala dobavna veriga kot trendi povpraševanja.

Sonja Gole je še dodala: »Trenutna prodaja in prodaja v prihodnjem letu sta bolj odvisni od obvladovanja velikih motenj v dobavni verigi kot pa od morebitnega premajhnega povpraševanja. Razcvet zanimanja za življenjski slog, ki ga nudijo vozila za prosti čas po pandemiji, je privedel našo predprodajo in trenutno knjigo naročil do rekordne ravni. Zaradi negotovosti pri obvladovanju dobave in cen smo prešli s sezonskega na nesezonski model dobave, kot ga poznajo v avtomobilski industriji, pri čemer si dan za dnem prizadevamo podpirati naše distribucijske partnerje pri obvladovanju pričakovanj kupcev.

Predstavitve novih izdelkov niso nujno povezane s sezonskim ciklom, vendar še naprej vlagamo v prihodnji razvoj novih produktov in naš novi Supersonic, narejen na baznem vozilu Mercedes-Benz, je najboljši primer za to.«

Pomembne produktne novosti

Adria Mobil v letošnjem letu predstavlja pomembna nova vozila, vključno s popolnoma novimi integriranimi avtodomi Supersonic, narejenimi na baznem vozilu Mercedes-Benz, ter novo generacijo avtodomov Coral XL. Pri vseh serijah avtodomov so bile narejene podrobne izboljšave, vključno z novimi sprednjimi LED lučmi pri seriji Sonic in novo zadnjo steno z LED lučmi pri seriji Compact.
Avtodomi Adria so na voljo na baznih vozilih Fiat in Citroen, tako da zdaj novinec Mercedes-Benz kupcem nudi še dodatno izbiro.

Adrijini modeli Twin in Twin Sports so prav tako na voljo na baznih vozilih Fiat in Citroen (na večini trgov), na voljo pa so tudi nove rešitve strešnega okna SunRoof in oken pri modelih Twin, dve zanimivi novi krajši tlorisni razporeditvi pri modelih Twin ter ena nova tlorisna razporeditev pri modelih Twin Sports.

Na cvetočem trgu vanov za kampiranje Adria Mobil še naprej širi svojo ponudbo in je tako premierno predstavila povsem novo konceptno vozilo Twin Max 680 SGX, razvit na baznem vozilu Man. Twin Max v celoti izkorišča daljšo karoserijo baznega vozila Man in na novo definira koncept udobja, ki ga ponujajo vani. Premijski dizajn, vrhunsko udobje, funkcionalna izraba prostora dopolnjujejo napredni varnostni in asistenčni sistemi, s katerimi Twin Max postavlja nova merila mobilnega dopustovanja.

Na prikoliškem segmentu Adria Mobil v poslovnem letu 2022/23 na tržišče pošilja novo generacijo prikolic Altea, ki prinaša prenovljen zunanji slog in svež pristop k sodobni domačni notranjosti s preprostim udobjem in praktičnostjo.