Mihajlo Drapati Svet24.si

Volodimir Zelenski imenoval novega poveljnika ...

Radar Svet24.si

31-letni voznik dirkal med pomurskimi vasmi

1697653654-dsc2874-01-1697653578445 Necenzurirano

Jože Anderlič, graditelj Schellenburga za elito,...

dalmatinka penthouse Reporter.si

To so najdražja stanovanja na trgu v Ljubljani: ...

lanisek Ekipa

Smučarski skoki v Ruki: Orli so želeli, a niso ...

Oliver Reed je veljal za zelo lepega človeka, začel pa je z vlogami negativcev Revija Stop

Velik igralec, še večji pijanec

doncic 24 Ekipa

Ljubeč utrinek iz Dončićevega doma – Gabriela...

Novice Novo mesto

Adria Mobil na sejmu v Düsseldorfu

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
28.08.2015 12:20

Zadnji konec tedna v avgustu vrata že tradicionalno odpira eden največjih sejmov počitniških vozil ter opreme za prosti čas in potovanja v nemškem Düsseldorfu, na katerem se tudi letos predstavlja novomeška Adria Mobil.

Družba bo na več kot 2200 kvadratnih metrih površine letos razstavljala 43 vozil pod znamkama Adria in Sun Living.

Na letošnjem sejmu, ki se odpira v soboto, bo svoje proizvode predstavljalo preko 590 razstavljavcev iz vsega sveta, ki zastopajo skupno 130 različnih blagovnih znamk vozil in opreme za prosti čas, so sporočili iz Adrie Mobil.

Razstavljavci imajo na voljo 195.000 kvadratnih metrov razstavnih površin, na katerih bodo predstavili več kot 2000 vozil s področja karavaninga. Gre za največji poslovni dogodek leta za svetovne proizvajalce s tega področja, na katerem se predstavijo produkti nove sezone, pa tudi konceptna vozila in številne druge inovacije.

Adria Mobil letos razstavlja produkte za sezono 2016, s sejemskim in poslovnim nastopom pa hkrati simbolično zaključuje obeleževanje petdesetletnice blagovne znamke Adria in sočasno zaznamuje svojo nepretrgano navzočnost na evropskem trgu.

Družba je sicer v prvem polletju dosegla 28 odstotkov višje poslovne prihodke iz prodaje kot v enakem lanskem obdobju, zaradi nekoliko povečanega tržnega deleža in same rasti povpraševanja na evropskih trgih pa načrtuje, da bo do konca leta uspela prodati več kot 10.000 produktov, od počitniških prikolic, prek avtodomov vanov do vse bolj popularnih počitniških hišic.