V oddaji Tarča so, potem ko je javnost izvedela za primer domnevno spornega dogajanja okrog kulturnega društva Fotopub, iskali odgovore na nekatera vprašanja, med drugim, kdaj so podani utemeljeni razlogi za začetek preiskave. Anonimne prijave so po besedah državne tožilke Mirjam Kline lahko problematične, saj gre lahko tudi za zlonamerne prijave.
Če so podani razlogi za sum na neko kaznivo dejanje, mora policija storiti vse, da izsledi storilca, zavaruje dokaze in zbere obvestila, je pojasnila državna tožilka. Dokazni standardi so različni, razlogi za sum pa so, če policija izve, da je določena oseba storila neko kaznivo dejanje, dovolj, da se z njo opravi razgovor in zahteva pridobitev določenih vsebin na komunikacijskih napravah.
Za denimo prisluškovanje morajo biti razlogi za sum utemeljeni. Anonimne prijave in zapisi pa so lahko problematični, ker gre lahko tudi za zlonamerne prijave, je pojasnila Klinetova.
Policija z zastopnikom Fotopuba Dušanom Smodejem ni opravila razgovora ali hišne preiskave, kar je ta v oddaji potrdil, zanikal pa je tudi domnevno sporno obnašanje, o katerem so se razpisali mediji. Je pa potrdil prijateljstvo s pokojnim umetnikom Romanom Uranjekom, s katerim so mu bile skupne "podobne spolne fantazije", o čemer je javno spregovorila novinarka Maja Megla. Ta je v oddaji obsodila, da se spolne zlorabe izkoriščajo za politično obračunavanje.
Ker je primer Fotopuba, v katerem naj bi se dogajale zabave z drogo in spolnim nasiljem, sprožil tudi vprašanje o razmerah v kulturi in financiranju sodobne umetnosti, so o tem na zahtevo poslanske skupine SDS danes razpravljali tudi na odboru DZ za kulturo. Ministrica za kulturo Asta Vrečko je v oddaji ponovila, da nameravajo pregledati razpise in mehanizme dodeljevanja javnih sredstev, kar bo tudi ena od nalog novoustanovljenega direktorata za razvoj kulturnih politik.
Predsednica nacionalnega sveta za kulturo in direktorica Cankarjevega doma Uršula Cetinski pa je na vprašanje, kdaj je sodobna umetnost kakovostna in kdaj razmetavanje javnih sredstev, izpostavila, da je za takšno ocenjevanje, konkretneje performansa kot neke vmesne oblike med vizualno umetnostjo in gledališčem, poklicana stroka, ki mora med drugim poznati kontekst. "Včasih pa mora preteči nekaj časa, da lahko rečemo bobu bob," je dodala.