Na OŠ Dragotina Ketteja iz Novega mesta, kjer izobražujejo otroke in mladostnike z motnjami v duševnem razvoju, so se prilagodili novi situaciji.
Učenci se že šesti teden šolajo doma. Tudi na OŠ Dragotina Ketteja iz Novega mesta, kjer izobražujejo otroke in mladostnike z motnjami v duševnem razvoju, so se prilagodili novi situaciji.
Od vseh, ki so vključeni v ta proces poučevanja, zahteva nov način dela, predanost in inovativne pristope k delu, je povedala Nataša Jakše, profesorica defektologije za osebe z motnjami v duševnem, telesnem in
gibalnem razvoju na OŠ Dragotina Ketteja. Poudarila je, da je pomembno, da so v teh dneh, še bolj kot sicer, drug drugemu v oporo.
Nataša Jakše dodaja, da otroci s posebnimi potrebami niso posebni samo v svojih specifikah, pač pa tudi v svoji tenkočutnosti, zaznavah ljudi in okolice ter nenazadnje tudi v ranljivosti in potrebi po varnosti in zaupanju. S starši učitelji ohranjajo stike, za ta namen smo ustvarili tudi posebno spletno stran. Strokovne, srčne ter vzpodbudne besede dajejo občutek varnosti.
Nataša Jakše je povedala še, da so učitelji pozorni na to, da gradiva, ki jih ustvarjajo, vključujejo čim več življenjskih situacij: opazovanje sprememb v naravi, vremena, bližnje okolice, pomoč v gospodinjstvu, pri vsakodnevnih opravilih, … in pri tem urijo ter razvijajo različne spretnosti. Pri delu vključujejo multisenzorno učenje, ob upoštevanju individualnih potreb posameznika.
Delo na daljavo na šoli po petih tednih izobraževanja na daljavo poteka zelo uspešno. Tudi na socialno šibkejše na šoli misijo ter jim nudijo različne oblike ter načine pomoči.