Prodaja tablic še naprej pada; Apple in Samsung izgubljata tržna deleža.
Prodaja tabličnih računalnikov se je po podatkih analitske hiše IDC v letošnjem drugem četrtletju zmanjšala za sedem odstotkov, prodanih je bilo nekaj manj kot 45 milijonov naprav. Samsung in Apple sta izgubila nekaj tržnega deleža, pridobila pa sta kitajska Lenovo in Huawei in južnokorejski LG.
Ameriški Apple se še vedno ponaša z največji deležem tablične pogače; ob četrtletju je tržni delež kalifornijskega podjetja znašal 24,5 odstotka, kar je tri odstotke manj kot pred letom dni, Samsung pa ostaja na drugem mestu s 17-odstotnim deležem oz. za eno odstotno točko manj na letni ravni.
Lenovo, ki se s 5,7-odstotnim deležem uvršča na tretje mesto, pa je delež na letni ravni povečal za slabo odstotno točko. Huawei na četrtem mestu je svoj tržni delež povečal za dve odstotni točki na 3,7 odstotka, LG pa prav tako za dve točki na 3,6 odstotka.
Trg tablic se po začetnem navdušenju po predstavitvi Ipada leta 2010 počasi umirja. Analitiki IDC ohlajanje pripisujejo predvsem daljši življenjski dobi naprav in večji priljubljenosti pametnih telefonov večjih dimenzij.